Guggenheim Bilbao Museoak bere historiako bigarren udarik onena izan du
Udako hilabeteetan publiko ugari erakarri du Bilboko museoak. Guztira 478.315 bisitari izan ditu ekaina, uztaila eta abuztua bitartean, iazko udan baino 4.822 gehiago.

| 2 Septembre 2025
Hauek dira Museoko erakusketez gozatzera bertaratutako bisitarien kopuruaren datuak hilabeteka: ekainean 117.508 bisitari (iaz baino 6.921 gehiago), ireki zenetik ekainik onena; uztailean 165.853 bisitari (iaz baino 3.573 gehiago), bere ibilbideko arrakastatsuena, baita ere; eta abuztuan 194.954 bisitari (iaz baino 5.672 gutxiago).
Aurten ere, nazioarteko publikoa izan da nagusi (guztizkoaren % 78 Estatutik kanpokoa izan da, iaz baino % 2 gehiago), eta herrialde hauetatik etorritako bisitariak nabarmendu dira: Frantzia (guztizkoaren % 16), Britainia Handia (% 10), Alemania (% 9), Herbehereak (% 8), Italia (% 7) eta AEB (% 6). Estatu mailan, euskaldunen (guztizkoaren % 4), katalanen (% 4) eta madrildarren (% 3) kopurua gailendu da.
Publiko gehien bildu zen eguna abuztuaren 13a izan zen, asteazkena; 8.472 bisitari izan ziren egun osoan zehar.
Urteko kopuru metatuari dagokionez, 2025eko abuztuaren 31ra arte, Museoak 921.971 bisitari izan ditu; orain arteko kopururik handiena, aurtengo maiatza, ekaina eta uztaila arrakastatsuenak izan baitira Museoa ireki zenetik.
Uda honetan Museoak izan duen erakargarritasun-indarraren gakoen artean erakusketen eskaintza zabala aipatu behar da, askotarikoak eta anbiziotsuak izan baitira:Helen Frankenthaler: Araurik gabe margotzen, BBVA Fundazioak babestua (irailaren 28ra arte); in situ: Refik Anadol, erakusketaren partnertzat 1OF1 duena, partner teknologikotzat, berriz, Euskaltel, eta Google Cloud languntzaile gisa (urriaren 12ra arte); Barbara Kruger: Another day. Another night, Occident babesle duena (azaroaren 9ra arte); Guggenheim Bilbao Museoaren Bildumako artelanak, BBK-k babestua (iraunkorra), eta Vito Acconci/Sergio Prego: YOU, igande honetan, irailaren 7an, amaituko dena Film&Video aretoan.
Nabarmendu beharreko beste datu bat da Kutxabankek babestutako Art&Music zuzeneko musika-programak publikoaren aldetik izan duen arrakasta handia. 1.200 pertsona bertaratu dira Museoko terrazan egindako zortzi saioetara, eta agortu egin dira sarrerak.